Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-17, 20:18   #143
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg leste innlegget til hun der damen (husker ikke navnet) og syns det er trist om hel familie henges ut, uansett liksom. Bra hun slettet tenker jeg.
Jeg tror en del folk med gammeldagse holdninger - kvinner og menn - har hatt godt av å se reaksjonene nå. Men trist allikevel at enkeltpersoner henges ut, nåde kjendiser og familiene deres. Jeg leste nemlig innlegg av datteren til Davy Wathne på Facebook i dag, og tenker at det er trist i grunnen. Hennes vitnesbyrd om en flott far som har gitt henne mye er liksom ikke særlig forsvatstale i forhold til de som har blitt overkjørt av stilen hans. (Hun har lagt det ut offentlig, ellers ville jeg ikke kommentert det.)

Godt skyld blir plassert. Håpen det blir lettere å si ifra fremover.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat