Tråd: Julegavetips
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 11:31   #7
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julegavetips

Jeg er listefrik. Har mange gode tips om julegaver.

Tanteunger og generelt ungene i familien får i år hver sin drikkeflaske med navnet sitt på. Bestilt på www.paulsenpremier.no

Kontantkort pleier å være stor suksess blant ungdommene i familien.

Venner pleier vi å kjøpe julekaffe og sjokolade/julete og sjokolade eller lignende til. (Til de vi vil gi en liten oppmerksomhet bare.)

Til de små ungene i familien sverger jeg til ullklær. De pleier å ha tilbud på cubus med 25 % rabatt på alt av barneklær osv, så da lønner det seg å slå til på dette. Ullbodyene fra Cubus synes jeg selv er kjempedeilige til Pandan hvertfall.

For de kreative er jo hjemmestrikkede og tovede vanter alltid en fantastisk gave å få.

Jeg liker også å gi bort bøker. Heller mer mot det enn typiske plastic-fantastic leker til ungene hvertfall, og foreldrene mine elsker når de får bøker til jul.

Unni Lindell har kommet med en ny bok med barns vanvittig gode sitater (visste dere forresten at det er grunnet at atmosfæren er dårlig at folk krangler?, for når man krangler, så ER atmosfæren dårlig altså..) Det er en fin bok å gi til de man tenker: "tja, hva i alle dager skal man gi til henne da? Slik som mine naboer Anne og Odd"
Besteforeldrene mine får gavekort hos colorline. De reiser ofte med båten, og det ble stor suksess i fjor. I tillegg får de kalender av Pandaen.

Farmor får gavekort hos hudpleieren slik hun pleier

Man må gjerne også være litt kreativ når man pakker inn disse gavekortene/mobilkortene. En nevø av meg ble konfirmert i fjor, og da ønsket han seg penger. Da kjøpte vi en "pengeplante" og fylte potta med mynter og hengte mynter i bladene.. Pakk mobilkort inn sammen med en vedkubbe, isoporkuler, klinkekuler, lecakuler, ja, anything som lager lyd eller gjør det umulig å finne ut hva dette er..

Ja, det holder vel for denne gang tenker jeg. Jeg har en tendens til å ta litt av når jeg begynner å skrive ja..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat