Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 13:42   #60
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.484
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Dersom forslaget hadde kommet fra et annet parti enn FrP, ville du da sagt det samme, eller er meningene dine farget av at du generellt ikke liker FrP? Jeg bare spør, fordi mange synes å henge seg opp i at det var en eller annen Amundsen fra Frp som la fram forslaget, istedenfor å sette seg litt inn i hva testen skal omhandle og hvorfor. I Nederland var det tverrpolitisk enighet da man til sist fikk gjennomslag for testing av innvandrere. Nederland har hatt et svært liberalt syn på innvandring (og alt annet for den saks skyld...). Jeg er rimelig sikker på at det noen år frem i tid vil bli foreslått test for innvandrere av andre partier enn Frp også i Norge.

For det første: Det stod faktisk at andre parti ikke stilte seg negative til forslaget.

For det andre: Jeg har ellers ikke sagt at jeg synes det er dumt med forhåndskunnskap om et land man skal flytte til (tvert om). Bare at jeg syntes det var teit at artikkelen i Bt fokuserte på en film om toppløse og homofile som kysset, og jeg sa videre at det antakelig vis gjaldt Nederland, og at det nok var andre ting som det var viktigere å informere om i Norge. Altså mer kritisk til selve innslaget i Bt enn til selve testen, som det stod for lite om til at jeg kunne vurdere hva jeg synes om den (som jeg også sa). Er kanskje din oppfatning av hva jeg mener om dette farget av at du vet at jeg ikke liker FrP?

Jeg tror bare ikke at dette ville hatt noen som helst effekt i det tilfellet som nevnes her :Prøver å komme tilbake til tema og slutte å diskutere den fordømte testen her også:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat