Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-17, 15:29   #79
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.134
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du piercinger?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Fint og fint, det er vel kanskje ikke det riktige ordet, men jeg synes absolutt det kan være kult, og understreke en personlighet, når den som bærer dem er typen til det og har den stilen.

På 90-tallet, da det plutselig var kjempetrendy, synes jeg det var mange som hadde det som det ikke passet til ellers. Mange "grå mus", som alle var "vill og gal" og hadde en ring i øyenbrynet, men veldig streit og safe stil ellers. Den tiden syntes jeg ofte det så malplassert og krampaktig ut. Men nå som ikke annenhver person går med ring i øyenbrynet er det mer slik at de som først har piercing har det som en del av en mer gjennomført stil, og skiller seg litt ut, og da synes jeg bare det er stilig. Gjerne om det er mange også, og kombinert med slike hull som Nekebroren har.

Hvis jeg skulle hatt det selv ville det bare blitt som det jeg beskrev fra nittitallet, malplassert og midtlivskriseaktig, og ikke kult i det hele tatt. Jeg er alt for kjedelig i stilen ellers til at det passer.

Det er klart stilen har mye å si, ja. Men jeg er jammen ikke sikker på om klesstilen min egentlig passer til piercinger. Men jeg syns det er fint med kontraster da og syns ikke nødvendigvis man må ha en veldig outrert stil, eller hva jeg nå skal kalle det.
Men dette er jo utrolig individuelt da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat