Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 22:36   #14
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peanøttsmør til barn?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hun spiser ikke hardkokt egg. Bløtkokt går derimot ned på høykant. Egentlig var det vel mest alternativt pålegg jeg var ute etter, for hun får med seg både det ene og det andre i nistepakken...pannekaker, fiskekake, og jeg vurderer å sende med henne et lite stykke hjemmelaget pizza i morgen. Med grov bunn, for den som lurte.

Min Lillemor begynte vel ikke å spise brødskive før hun var konfirmert (vel, der overdrev jeg litt), og hennes matbokser var oftes kalde middagsrestter(pastasalat, karbonader, biffstrimler i en salat, kjøtboller osv). Det var en utfordring å få personalet i barnhagen til å varme maten når det trengtes, men det gikk da til slutt

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat