Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-11, 13:10   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hage] Hvor lang tid bruker vi på å bygge veranda?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Prøv Google Sketch-up eller hva det heter. Det har jeg tenkt å prøve.

Jeg har forsøkt det, men jeg synes det blir litt for tungvindt. Mangler en del funksjoner som jeg er vant til. F.eks. når man skal sette inn vinduer og vil at de skal være 1 meter fra kanten av huset. Det er liksom ikke noen enkel funksjon for å relatere ting til andre streker og objekter. Det GÅR an å bruke det, det er jeg sikker på, for jeg har omtrent tegnet hele huset med den, men det er vanskeligere å få plassert ting helt riktig (ettersom jeg har erfart hittil, det er mulig det finnes, bare at jeg ikke vet hvor det er fordi jeg ikke gadd å se på noen tutorial).

Men jeg skal laste ned AutoCad trial har jeg funnet ut etter en googlerunde. Man får prøve gratis i 30 dager, og noe mer enn det trenger jeg ikke på å tegne de tegningene. Det programmet kan jeg ut og inn så det bør gå greit.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat