Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-08, 10:10   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lever du bra på lavkarbo?

Jeg ser at mange bruker lavkarbo under slanking, mange har brukt det, men har gått bort fra det av diverse grunner og noen bruker det til og fra.

Nå snakker jeg om dem som kutter ALT av raske karber, eventuelt kjører helt ketolyse, ikke oss som prøver å spise grovere heller enn fint brød, og begrenser pastainntaket, liksom.

Jeg får et inntrykk av at folk blir veldig begeistret over dette kostholdet, men jeg kjenner ingen som ER (har blitt) slanke som bruker det over tid. Er det vanskelig å leve med? Har de som velger lavkarbo de som kanskje har såpass store vekt/matproblemer at det uansett vil være vanskelig?

Eller er mitt begrensede datagrunnlag ikke representativt?

Poll kommer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat