Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-10, 12:58   #65
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Dette høres kjent ut. Livet er for kort til å spise First Price og utvannet bacon.

Det er da masse first price produkter som er like gode som dyrere merker. For en merkelig ting å si. Vi bruker en del billigprodukter selv om vi har råd til å bare kjøpe dyre produkter. Vi kjøper det vi ønsker av mat, men gidder ikke betale masse ekstra unødvendig.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Enhver får gjøre som man vil og har råd til. Jeg tjener såpass at jeg kan ta meg råd til å spise det jeg har lyst på og jeg vil rett og slett ikke spise kjip mat for å spare noen kroner. Jeg anser det det ikke som sløsing å spise indrefilet framfor flatbiff, når jeg har råd til indrefilet.

Det er ikke sikkert at alle andre ser på flatbiff som kjip mat. (selv spiser jeg ikke biff kjøpt i butikken så jeg skal ikke si så mye om det, viltkjøtt er mye bedre).

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat