Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-12, 22:45   #28
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store komposttråden

Det varierer veldig på hvilke avtaler renovasjonsverket ditt har. Veiledende pris på min binge er 4500, mn gjennom renovasjonsverket etter kurs betalte jeg 1700.

I dag kunne jeg konstatere soppvekst (hvite tråder) i komposten, det er noen dager siden jeg foret Dyret sist. Tror komposten har ganske ok fuktighet, vi har ikke blitt så nære venner ennå til at jeg har dristet meg til klemmeprøven. Bør vel få noen egnede hansker til formålet først.

Denne siden var veldig bra med konkrete tips og råd: http://www.klimaklubben.no/lg/layout...-med-komposten

Jeg satser på at dette gjelder for Dyret: "Det kan rett og slett være et tegn på at komposten har fått være i fred i 3-4 dager. Da overtar en en del sopparter sin del av omsetningsprosessen."

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat