Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-15, 12:41   #21
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hvor i syden med 7 mnd gml baby i juni 2016?

Jeg ville satset på et familie leilighetshotell a la Sunwing eller Blue Village. Der er det barneklubb med skandinavisktalende personale, og fine basseng, som er underholdene for det eldste barnet deres.

Vi er veldig glad i Kypros, mye på grunn av gode matopplevelser. Vi er kresne på maten, og det er en viktig del av ferieopplevelsen. Vi har funnet bra restauranter, og også hatt bra utvalg på hotellrestauranten.
Det er ellers rent og pent, og det er stabilt vær.

Når det gjelder Mallorca, så har vi vært der to ganger. En gang i midten av september, og nå sist fra midten av juni. I september hadde vi regn hver dag, og kun en dag med nok sol og varme til å være på stranden. Første uken vår nå i juni regnet det også hver dag med sol innimellom. Et par av dagene var det for kaldt til å være på stranden. Siste uken var fin. Mulig vi har vært veldig uheldig disse to gangene, men jeg reiser ikke tilbake med mindre vi skal reise midt på sommeren. Siden dere skal reise før skoleferien, hadde jeg sjekket nøye hvor det er mest stabilt vær den perioden, og bestemt sted ut fra det.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat