Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 11:11   #105
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Nei, jeg er skikkelig hummer og kanari. Jeg er vektoperert, og dermed har jeg jo "fikset på kroppen min". Jeg sminker meg stort sett hver dag, men jeg tror ikke at det karakteriseres som mye sminke. Men det er jo ikke så lett for meg å vurdere.

Men jeg er skikkelig dårlig på hårfjerning, for det synes jeg er så kjedelig. Jeg barberer leggene mine om sommeren, men det kan gå litt for lenge mellom hver gang det skjer. Og så er jeg bortskjemt med ekstremt lite hår i armhulene, så at jeg bare gjør det en sjelden gang imellom.

Det med hårfjerning kommer forsåvidt til syne også med det håret jeg har på hodet. Jeg er ekstremt sjelden hos frisøren enda jeg egentlig har kort hår (ja, nå er det ikke kort lenger ... selv om det er planen at det skal være det).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat