Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-18, 13:27   #115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvorfor bruker folk botox, egentlig? Er det helt krise å være 40-50 år og ha en rynke eller to i panna?

Helt krise er det vel ikke, men jeg kjenner folk som stadig blir misforstått for å være sint og streng (ofte av barn), sur, trist eller ha vondt noe sted, på grunn av veldig dyp rynke mellom øyenbrynene. Jeg kan forstå at det ikke er noe særlig altså, hvis man føler seg helt glad og fornøyd, og får aldri så mange "er det noe i veien?" eller "du ser så streng ut", og at man da ønsker å gjøre noe med akkurat det.

Det er ikke alle som ser sinte eller plaget ut selv om de har ryker i panna, og andre rynker, som bare viser at man har levd et visst antall år, det skjønner jeg ikke at det skal være noe i veien med. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er krise å ha noe grått hår når man er 40-50 år. Eller hva som er i veien med å ha blek hud når man bor i Skandinavia og er av skandinavisk avstamning, og det har aldri falt meg inn å ta solarium.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-04-18 kl 13:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat