Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-19, 13:11   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil som familiebil - wazzup?

Jeg tror 90% brukes som synonym for "det meste av tiden".

Vår brukes ikke/svært sjelden på dagen, men fra 1630 og utover så brukes den mer. Barn med større radius på aktiviteter og leksebelastning som gjør at vi velger å ikke la dem bruke 2 timer på kollektivtransport til og fra, når til og fra kan gjøres på totalt 40 min (og jeg kan kombinere det med for eksempel en kjempebra treningsmulighet for hunden - å trene å gå pent og passere andre hunder er temmelig utfordrende ved Akerselva, der det LUKTER OG GÅR BISSEVOVVER OVERALT!!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat