Vis enkelt innlegg
Gammel 25-08-07, 09:55   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det slik det er å abonnere på en avis?

Jeg har nå funnet et mønster! Vi får ikke aftenutgaven på torsdager og fredager. Han som leverer Aften de andre dagene vet hvem jeg er, så hvis jeg sitter ute i bakgården så kommer han bort til meg med avisen. Det kan umulig være samme fyr som IKKE leverer til oss hver eneste torsdag og fredag. Så jeg antar at det er to som deler en rute. Jeg har i dag ringt og gitt beskjed, for ca 37. gang i sommer.

På søndagene kommer avisa for sent for min smak, men den er her like over 9, så jeg har visst bare marginal grunn til å klage.

Jeg har vært avisbud selv. Hvis vi glemte en avis da, så måtte vi sykle og levere den på døra samme kveld! (...... eller jeg fikk mamma til å kjøre meg de få gangene det skjedde). Her i Oslo blir avisa bare kreditert, men jeg er jo fremdeles like avisløs.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat