Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 09:17   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kul sekk til hverdagsbruk?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vet ikke helt hvor stor du trenger men jeg som er guttemamma og som ender med å arve etter de så synes jeg disse Trollsekkene var fargerike og fine.
Har også fornuftig bæresystem.
http://www.reiseeffekter.no/sekker/s...e-videregaende
Ser nå at du har skrevet at du ikke skal ha så stor..

Michael Kors har fine skinnsekker om du vil ha en mer veskesekk.

Jeg liker Troll og har prakket på datteren en slik skolesekk. Har aldri tenkt på at jeg kan bruke skolesekk, liksom. Men det var faktisk noen som så greie ut og ikke alt for ransel-pregede på den siden.

Michael Kors er ikke meg, verken som veske eller sekk.

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg synes den er overraskende god, faktisk. Men det forutsetter at man ikke fyller den med tunge ting. Jeg unngår å bruke den når jeg skal i butikken, men til PC, treningstøy og slikt fungerer den kjempefint.

Jeg hører mange som har den påstår det.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat