Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 21:55   #12
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.212
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kul sekk til hverdagsbruk?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg kikker stedig innom Fjällräven-siden. Den som ikke er Kånken er laget av et materiale som jeg tipper ikke liker regn særlig godt. Det er jo dumt. Kånken finnes i så mange størrelser at jeg blir litt forvirret. Jeg tenker i utgangspunktet at originalstørrelsen er mest aktuell. Jeg skal ikke bære pc med meg til daglig, men samtidig er det jo greit å ha mulighet. Da bør jeg kanskje kjøpe en med eget pc-rom. Jeg har macbook air hvor skjermen er 13,3 tommer. Holder det med den minste sekken som er beregnet til 13 tommers pc, da, tro? Er det noen her som har sjekket?

Jeg får min 14" PC i standardKånken.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat