Tråd: Kvinnehat
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-17, 10:19   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinnehat

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har lest Nettavisens første innlegg om Lan som kjører og det andre om at de oppfordrer da virkelig ikke til hets og Hadias innlegg og kommentaren om "Ta deg en bolle". Jeg tviler virkelig på at Nettavisen er så naive at de ikke regnet med mange stygge kommentarer til Lan etter det første innlegget. Nåja, det var ikke det du spurte om.

Her skjønner jeg ikke helt hva du mener, tror jeg? Ift. Nettavisen tenkte jeg ikke nødvendigvis på dette innlegget alene, men at de har kjørt henne frem over lang tid. De har fått kritikk for dette tidligere også.

De har innrømmet at FB-innlegget som lenket opp til denne artikkelen var "umusikalsk".

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat