Tråd: Koseklær
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-18, 12:31   #50
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koseklær

Jeg liker ideen koseklær, men gidder ikke skifte om til så mange ulike antrekk i løpet av en dag (jobbklær - koseklær - handleklær - koseklær - treningsklær - koseklær). Så jeg innser at det nok ikke vil bli brukt noe særlig for min del. Har en jobb hvor jeg kan bruke klær som er komfortable nok til at jeg kan gå med dem hele dagen. På fridager går jeg gjerne med mine favorittjeans (med masse stretch) og en lang strikkegenser. Så det er vel det nærmeste jeg kommer koseklær, men det kan jeg like gjerne bruke på jobb også, i alle fall om jeg reparerer hullene på favorittfridagsgenseren min.

Levering og henting av unger driver vi stort sett ikke med da. Velsignelsen ved å bo sentralt.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-12-18 kl 13:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat