Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 20:26   #184
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg har fulgt tråden uten å kommentere den, men kom til å tenke på den i dag da jeg byttet til pentøy for en vanlig lørdagsmiddag.
I vår familie har vi alltid feiret festdager som bursdag, juledager og nyttåraften, og i en slik feiring inngår å kle seg penere enn vanlig.
I tillegg har vi gjennom veldig mange år, sikkert 20 cirka holdt hardt på at lørdagsmiddagen er en festdag. Det innebærer pent dekket bord og å møte til bordet kledt noenlunde pent. Ikke galla, men ullundertøy, pysj, joggebukse o.l har ikke vært gangbart.
Jeg synes det er fint med et slikt taktskifte, og ikke minst er det skikkelig deilig for meg som kokkelerer å bytte av seg klær med matlukt og freshe opp et småsvett kokkefjes.

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 05-01-19 kl 20:35.
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat