Tråd: Koseklær
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-19, 12:56   #103
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Koseklær

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva har du på seg når du skal ha på noe godt på deg? Gjerne med bilde.

Jeg har lyst å finne meg noe nytt som ser ok ut, men som også er mykt og godt.


Får ikke med noe bilde herfra nei.
Hjemme blir det ofte joggebukse i en eller annen variant med t-skjorte eller singlet og hettejakke eller fleecegenser over. Av og til kan jeg variere med pysj i myk jersey fra Kappahl.

Og den eneste som har sett meg i sånn påkledning er vel stort sett studiekompis som jeg deler bolig med når vi er på Harstad-samlinger. Ja, og folk som kjører forbi der jeg bor de gangene jeg er ute på kjapp lufting med bikkja. Det er komplett uaktuelt å stikke innom butikker - det planlegger jeg sånn at jeg slipper å gjøre i hjemmeklær. Jeg KAN ta turen innom butikk med turklær på i forbindelse med at det har vært/skal være en hundeaktivitet. Skal ikke garantere at det er så himla vakkert å se på det heller da.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat