Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-19, 13:31   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole til skoleavslutning for syvende OG tiende klasse til sliten og stressa mamm

Var heller ikke spesielt pent antrekk her på 7.klasseavslutninga i fjor. Elevene opptrådte i en stor forestilling først, og endte opp i det antrekket de brukte der, da de fikk diplom og blomst, og for min datter var det snakk om treningsbukse og t-skjorte (etter et dansenummer). Lærerne var ganske pent kledd da, så vidt jeg husker. Hvordan det er i 10. vet jeg ikke.

Sikker på at du ikke har noe i skapet altså?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Okei, krise avverget, jeg løp gjennom Oasis, HM og Cubus på vei til jobb i dag og ser at det blir null stress å finne noe presentabelt for en shoppingdeadlinejunkie, om second hand ryker.

Og så skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å handle på nett, for der ser jo alt blæ ut!

Ja, akkurat sånt som blomstrete, lette kjoler synes jeg at jeg ser overalt om dagen, i bøtter og spann, i alle prisklasser.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat