Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-19, 09:19   #77
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Da er jeg faktisk i gang med min kapselgarderobe! Mitt problem er at jeg har kl’r i ulike st;rrelser, s[ mye av min @har ikke noe [ ha p[ meg@/f;lelse kommer av at kl’r i skapet ikke passer. S[ n[ har jeg totalt 33 plagg *ikke helt i m[l( som alle passer og er klare til bruk, og det blir fint [ f.eks pakke til jobbreise og bare kunne plukke med meg noe som ligger der, uten [ vurdere om det sitter fint etc. S[ skal jeg @g[ p[ shopping i egen garderobe@ igjen rundt nytt[rstider.

Ved [ eliminere alt som ikke passer og som jeg ikke synes er fint, blir det ogs[ tydelig hvilke mangler jeg har i skapet mitt. F.eks trenger jeg en sort bukse, og en jakke&cardigan av noe slag, for det g[r veldig mye i gensere.

*H[per dere skj;nner hva jeg skriver med mine manglende taster, skal pr;ve [ finne ut hva feilen er(

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat