Vis enkelt innlegg
Gammel 01-09-17, 10:47   #805
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Jada, jeg vet det, men sex som maktmiddel, kvinnens rolle og bordellenes strategiske betydning er altså viktig i historiefortellingen her. Det samme er de - likevel noe unødvendige, etter min smak - veldig grafiske fortellingene om hvordan den gemene hop blir drept på de mest bestialske og/eller helt lemfeldige måter. Du kan jo gjerne kalle begge deler tabloide, men jeg synes ikke det ene mer enn det andre, i dette universet. Og i hvert fall synes jeg det er bittelitt urettferdig å legge det på serieskaperne, når det i så stor grad kommer fra forfatteren. Og til og med er forduftet fra serien nå som de bruker sitt eget manuskript.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat