Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-19, 18:07   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tog Oslo-Praha?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hvis de kommer seg til Hamburg, med buss, tog eller Kielfergen og tog, er det 6,5 time på tog til Praha.
https://www.seat61.com/international...Hamburg-Prague

Takk for tips. Men hvordan er det med ferjene? Jeg stilte spm i denne tråden om miljøvennlige reiser, hvorvidt ferje er et miljøvennlig alternativ. Vært interessant å vite hvordan båt stiller seg i forhold til tog, bil, buss og fly.


Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har tatt tog på den strekningen, men fordelte det over mange etapper. Det blir mye tid på toget, og nattog er ikke bare enkelt. Vi forsøkte oss på nattog Hamburg- København, og det AVbefales på det aller sterkeste. Det var en usedvanlig kjip natt.

Skjønner. Nå vil de jo være 30 17-åringer med lærere, men jeg kan absolutt se for meg at det kan være opplevelser på togene som ikke er ok. Husker vi opplevde litt da jeg var på interrail for mange år siden også.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat