Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-17, 18:00   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pakke som er blitt borte i posten

Har aldri opplevd at ikke sporbar pakke har blitt borte, men mistet en norgespakke med babytøy som skulle lånes bort til ei venninne. Den kom aldri til rette igjen, og jeg fikk erstatning.

Jeg fikk krav fra Klarna en gang, om at retur ikke var mottatt. Da henviste jeg bare til innleveringssted, og tidspunkt, og utseendet på pakken. Det gikk noen uker, så kom det mail om at faktura var nullstilt. Om dette betydde at de faktisk fant pakken, eller om de bare avskrev den vet jeg ikke, verdi var på ca 1000 kr, så jeg vil tro de gjorde en ekstra innsats på lageret sitt, og lette den frem. (Ikke Klarna altså, men mottakeren av pakken)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat