Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-17, 16:11   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakke som er blitt borte i posten

Takk som spør, men det ser ut til at posten har gitt opp. Jeg fikk en e-post i forigårs der de beklager at de ikke vet hvor den er og at de minner om at uregistrerte pakker ikke er forsikret. Så da får vi se hva som skjer med regninga.

Jeg ender vel opp med å måtte betale den, men da er selvfølgelig Didrikson ikke lenger et sted jeg vil handle. Det er så mange andre nettbutikker som har bedre systemer for returnering av pakker at det ikke er noen grunn til å styre med dem som har dårlige systemer.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat