Tråd: Goldendoodle
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-17, 21:53   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Goldendoodle

Doodler er som regel flotte familiehunder. Jeg reagerer ikke særlig på annonsen annet enn at han skriver svært dårlig norsk. Han selger hundene som hvilken som helst doodle. De fleste røyter minimalt og det at de har tatt jobben å få alle stuerene, sosiale ol, gjør unektelig ting enklere for nye eiere som ikke ønsker seg valper fra de er helt små.

Jeg må si at jeg syntes det er snålt å krysse en hund på 27 kg med en på 6 kg, men så lenge hundene er frisk og får fine liv, så er det vel ikke så mye verre enn veldig mye annet som blir avlet frem (feks fransk bulldog ol).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat