Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-17, 11:12   #47
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kompostering - Erfaringer ønskes

Mej: Kan jo vere rotte da - men eg vil tru at dyr i hagen kan ein få uansett? Matavfallet skal ( i alle fall etter boka) vere såpass ødelagt at det ikkje tiltrekker seg dyr. Men kanskje det kan glippe litt om ein ikkje har brukt nok strø, eller at ein ikkje har delt opp avfallet. Eg har av og til synda med å kaste heile, gamle eple i bøtta. Det bør jo delast opp slik at strøet får gjort jobben... Kan det vere slikt som spelar inn hos deg?

Eg har min bokashi i åpne pallekarmar, og har ikkje sett dyr. Har holdt på med dette sidan våren i fjor. Nå i vinter har eg tatt bokashi-pause fordi eg har ikkje funne ein god plass til å oppbevare jord frostfritt. Ein treng jo å dekke til avfallet med jord, og da kan eg ikkje stå å hakke i frossen hagesenterkjøpt jord frå pose (har ny tomt og sprengsteinshage, derfor lite anna jord å forsyne meg av). Men vil vere i full sving frå mars av tenker eg

Familie på 4 som har tre bøtter i sirkulasjon. Vi har mykje matavskjer etter grønsaker og frukt.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat