Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-17, 12:08   #18
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker til 5-åringer?

Det er stor forskjell på barn i den alderen. Ingen av mine har vært klare for kapittelbøker ennå da og vi holdt oss til billedbøker lenge.

Mine var veldig glade i Pulverheksen, Mamma Mø og Karsten og Petra. Mamma mø finnes både som billedbøker og som mer kapittelbøker med mindre bilder om du vil prøve det.

Og så vil jeg anbefale den serien som heter Mine små leksikon. Enkeltbøker om hvert emne, opprinnelig franske. Fine bilder og gode forklaringer og mine var uendelig fascinert. Kanskje særlig av den om dinosaurer.

For de som er klare for kapittelbøker kan Astrid Lindgren være fin. Og kanske Dr. Proktor? Den fungerer ganske tidlig. Det er en del bilder og prompehumor er jo populært i mange aldersgrupper.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat