Tråd: Nettdating!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-07, 21:20   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Det som er teit med slike sider er reklameringen for gratis medlemsskap. For det er ikke gratis, det koster. Enten man er gratis i to uker for så å måtte betale, eller om man ikke får benytte seg av hele tjenesten om man ikke betaler.

Var for mange år siden på Spraydate og riktignok dater jeg ikke så mange derfra, men var på en god del byturer med diverse folk derfra. Således syns jeg at venneportalen ser bra ut, ut fra hvilke kriterier jeg legger til grunn for en slik side. Jeg syns ikke om sider som dreier seg om ren sjekking, altså et kjøttmarked. Nå om dagen er det vel Blink, Nettby og slike som tilbyr mer enn bare profiler med hvor deilig man er og hvor desperat man er.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat