Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-08, 22:18   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: De sinte guttene og jentene

Nå skal jeg svare deg på det spørsmålet, jeg har bare ikke funnet kilden til min påstand før nå, jeg hadde distributøren på telefon.

Pulveret i Herbalife Protein Shaken (Formula 1) er utvinnet av planter, urter, soyabønner etc. Alt blir dyrket økologisk, og tørket og laget pulver av. Det har ikke vært oppvarmet i prosessen, slik at alle vitaminer, mineraler og næringsstoffer er bevart.

En lege fra Karolinska Barnesykehuset i Sverige anbefaler faktisk Herbalife-pulveret med vann (ikke kumelk) til nyfødte (ikke premature) - for de som av forskjellige årsaker ikke kan få morsmelk.

Beklager avsporingen!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat