Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-18, 22:26   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lader til Huawei p20 pro?

Ja, jeg er fornøyd med telefonen i seg selv, men for en teknisk idiot som meg viser det seg at det er et såre strev å finne riktig tilbehør til den.

Det viser seg for eksempel at kabelen til hurtigladeren som fulgte med ikke vil la seg bruke til å lade i bilen eller fra den gamle powerbanken. Betyr det at selve kabelen også er "hurtig"? Jeg trodde den biten hadde med selve adapteret å gjøre?

Kan jeg kjøpe en annen ladekabel og regne med at den kan brukes til å lade fra andre USB-uttak?

Og kan jeg kjøpe en hvilken som helst C-lader og regne med at den kan brukes til å lade mobilen min?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat