Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-18, 17:28   #60
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi forutsetter at klimaforskerne har rett...

Vi kjøper lite møbler og klær. Kjøper gjerne brukt av klær, møbler og sportsutstyr. Nå har jeg to hele bukser igjen og trenger et par nye. Da vaskemaskinen gikk i stykker rett før jul og var 11 år så ble den reparert istedet for å kjøpe ny. Kjøtt slutter jeg nok ikke å spise, men spiser gjerne av svogers vilt og kjøper norsk kjøtt. Kortreist når jeg kan. Vi har arvet hytte og må ha bil for å kjøre dit. Kjører elbil da. Vi har to biler siden vi bor der vi bor. Den ene er en elbil og den andre en gammel bensinbil. Den blir brukt opp.
Fly er vanskelig. Det meste av familie bor i nærheten såvtrenger ikke bil. Bortsett fra stedatter som bor i nord-norge. Uaktelt at hun ikke skal være sammen med oss i ferier. Flyr ikke i jobbsammenheng. Vi drar på ferie da og det er nok der vi er dårligst. Vi flyr hele familien en gang i året stort sett og vi voksne flyr nok et par turer hver utenom. Stort sett for å besøke venner som bor langt unna. Det er vel der vi har mest å hente, men det sitter langt inne å kutte helt ut se som ikke bor i togavstand.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat