Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-19, 14:33   #5
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bokhyllen anno 2019

Jeg har mye bøker og alle står med rygggen ut. Men jeg har planer om å kvitte meg med litt. Mest sånt som jeg ikke har interesse av å lese igjen eller tror ungene kommer til å ville lese, bøker som inneholder informasjon som er lett tilgjengelig på Internett og bøker om småbarnsoppdragelse. For meg er bokhyllene til folk et innblikk i hvem de er og jeg føler en del av det jeg eier ikke er et korrekt bilde av den jeg er nå. I tillegg leser jeg aller mest på kindle.

Jeg rydddet nylig bokhyllene på barnas rom også og ga vekk masse småbarnsbøker. Før var det er kaos, men nå kan de nokså lett finne frem til det de liker å lese. Og jeg ser for meg at mange av bøkene nok uansett er utdatert når jeg en gang i fremtiden får barnebarn.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat