Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 10:15   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dine morgenrutiner

Jeg legger klart alt til både meg og barna kvelden før, så jeg går (i halvsøvne) rett fra senga til do. Jeg dusjer og vasker håret hver morgen (ellers våkner jeg ikke ordentlig, og har stiv rygg og vonde ledd og er sur hele dagen), pusser tenner, tar på linser, deo, smører fuktighetskrem i ansiktet og tar på minimum mascara, gjerne CC-krem, solpudder og litt rouge om jeg har tid. Noen ganger må håret fønes, oftest får det lufttørke. Så føyser jeg ungene ut i bilen (de har kledd seg og spist frokost mens jeg stelte meg - i alle fall i teorien), leverer skolegutta på skolen og lillebror i barnehage, drar på jobb, underviser vanligvis de to første timene, og spiser frokost/brunsj etterpå. Hvis jeg ikke har tidlige timer begynner jeg arbeidsdagen med en kopp te og litt mat, mens jeg leser noe jobbrelatert samtidig eller har et ad hoc-møte med en kollega. De dagene jeg har undervisning fram til lunsj, dropper jeg frokosten helt, men tar kanskje en kopp te eller en smoothie i friminuttet, hvis jeg finner tid til det.

Hvis jeg mot formodning har fri en dag barna ikke har det så kler jeg på meg, tar på linsene og kjører ungene først, mot å sove en stund lenger. Da dusjer jeg og ordner meg når jeg kommer hjem.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 09-08-19 kl 11:31.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat