Tråd: Ipod Nano
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-08, 09:52   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.786
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ipod Nano

jeg har en ipod med 80 GB mener jeg. Den var ikke særlig dyrere enn nano til 8 men er fysisk større. Vi har den i bilen, koblet til stereoen, og av og til med på tur. AHr en annen ipod som er mindre som gjerne er med på trimtur. Skjermen på min er vel større enn den på 8 GB og, og vi slipper å bekymre oss for om den skal bli full

Men; om en skal laste ned filmer eller lage de i ett format som passer ipod og så få de inn på ipoden, er det noen som kan forklare meg hvordan?? Vi ab. på en del podcast fra itunes, men har ikke sett at det går ann å kjøpe filmer der. Hadde vært supert å hatt noen filmer på den siden vi skal på bilferie nå en uke, og derette rto uker til Tyrkia.


Håper noen kan forklare litt....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat