Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-14, 11:13   #2
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rushtrafikk Strømmen - Oslo

Jeg bor på Fjellhamar, og kan heldigvis ta toget til jobb på Lysaker. Men når jeg eller mannen en gang i mellom må kjøre til jobb, gjelder følgende: Kjører hjemmefra rundt kl. sju: Det går som en drøm hele veien. Nærmere halv åtte kan det fort gå veldig sakte fra før man kommer ut på E6. Hjem igjen: Fra Lysaker/Fornebu må man være kjørt innen halv fire. Kjører man kl. fire kan det fort ta over en time hjem. Men dog løser det seg nesten alltid ikke så langt etter passering av Alnabru. Vi kjører jo av Rv. 163 før Strømmenkøen, så der kan jeg ikke si noe. Kan det har vært noe spesielt akkurat i går?

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat