Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-16, 13:07   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Name it festdrakt

Det som er så supert med Name-it er at de selger plaggene enkeltvis. Mine unger har andre bunader, men jeg har kjøpt mange bunadskjorter på Name-it. Og selv om man kjøper komplett derfra så blir ofte skjorta fravokst mens stakken kan brukes lenger, og da er det greit å kunne kjøpe ny. Skjortene har løse knapper i mansjettene, to knapper forbundet med bånd, slik at det går an å ta ut disse og bruke andre mansjettknapper i stedet.

I fjor kjøpte jeg også jakker i svart ullstoff, som hørte til Name-it sine festdrakter. Korte til jentene, med en liten blomsterbord rundt halsen, og lang til gutten. Fine plagg med god kvalitet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat