Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-23, 23:26   #882
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, en kortvarig pandemi med dødelig virus med lang inkubasjonstid er ikke urealistisk. Svartedauden, anyone? Spanskesyken?

Hvordan visste du det?!?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jo først og fremst fordi smitten kom frem omtrent samtidig med nyheten om den. De klarte ikke å rømme fra den; enten døde du, eller så overlever du.

Neste gang folk begynner å hoste blod i hopetall, kommer du til å forlate byen. : synsk:

Også kjent som Hytteskam.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal SÅ stacke opp toalettpapir. Vent, jeg har, nabogutten presset jo på meg en pall.

Du er klar over at du forutså både pandemien, hytteskammen OG at folk kom til å hamstre dopapir? Vurdert å bytte jobb?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat