Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-06, 12:47   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan dere anbefale støvsuger uten støvsugerposer?

Tusen takk for tips. Jeg kjøpte en støvsuger til 600,- kr da den dyre ble ødelagt, og den har vært noe ordentlig dritt! For det første er ALLTID ledningene på de billige sugerne altfor korte, så man må holde på å skifte kontakt hele tiden!! For det andre virker de så "skjøre" synes jeg. Jeg behandler alltid tingene våre pent, men nå har den knukket på toppen slik at jeg måtte tape den igjen med brun tape, det ser helt jævlig ut.

Tror jeg vil legge litt penger i min neste støvsuger, men vi har ikke råd til mer enn maks 2000,- kr, helst litt mindre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat