Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-06, 21:44   #13
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan dere anbefale støvsuger uten støvsugerposer?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det er en av grunnene til at den er billig. Støynivået på en dyrere maskin er vesentlig lavere.
Ledningen er lengre, selve støvsugerslangen er lengre og de fleste duppeditter følger med og har plass i støvsugeren.

Jeg som hater å støvsuge synes det er veldig greit at det uttysket ikke bråker så mye, og at ledningen er minimim 8 meter.

Jeg har sentralstøvsuger, og tross hatforholdet er jeg veldig fonøyd (der er det også en poseløs beholder som tømmes direkte i en søplesekk og et filter som må renses/byttes).

Har akkurat kjøpt meg sentralstøvsuger, men ikke pakka den opp ennå. Hva er det du hater med den?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat