Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 16:28   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg skjønner ikke hva folk reagerer på jeg altså, personlig unner jeg barnehagepersonellet å avspasere en hel dag en gang i blant. Det gir dem også mulighet for å finne på noe sosialt sammen, som er vanskelig for dem å få til ellers i arbeidstiden.

Jeg unner dem det også. Er det noen som reagerer når ansatte i private selskaper går på fjelltur eller spiller golf i beste arbeidstid, og kicker off både her og der en vanlig torsdag slik at de ikke kommer seg på jobb fredag i det hele tatt? Tror ikke det, nei. (And don`t get me started om gjemmekontorene..) Er utrolig lei av at folk skal synse og mene så mye om fridagene til barnehageansatte (ikke første gang jeg hører slike utsagn, nemlig) Ja, så må man bruke en feriedag til å være sammen med ungen sin. Det tar sikkert ikke livet av noen...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat