Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-18, 12:32   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

At jeg fullstendig uventet, helt ut av det blå, støtte på en barndomsvenninne jeg ikke lenger har kontakt med, og ikke har sett på sikkert 20 år, som ikke engang bor på denne kanten av landet, som var ute og jogget, mens jeg var på vei til jobb. Hun er her visstnok av og til, på grunn av mannens jobb, men jeg har aldri møtt på henne her før. Det blir ikke tid til å treffes før hun drar tilbake denne gang, men hun lovte å ta kontakt neste gang hun er i byen. Hun så nøyaktig lik ut som på ungdomsskolen (inkludert løpingen, hun drev med friidrett da, og trente enormt mye), så det var lett å kjenne henne igjen. Uansett en fantastisk start på dagen!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv