Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 09:55   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var JEG da Brå brakk staven?

Jeg er helt sikker på at jeg var på skolen, for det var samme stafetten der Pål Gunnar Mikkelsplass falt på 3. etappe, ikke sant? Jeg husker at vi ikke fikk høre mer enn den første etappen på radio, så fikk vi en kjip lærer sol skrudde av - og på siste etappe kom det inn en ny lærer igjen som vitset at Mikkelsplass hadde FALT! (For Annette Bøe.) Det brant seg mer inn i et barnesinn enn staven.

Jeg mener også at jeg tydelig husker at vi var ganske snurte fordi skolen i Oslo var stengt. Vi mente det var pga VM, men det kan jo godt hende at de bare hadde vinterferie. For mannen kommer fra Moss, og han var og så den stafetten live.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat