Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-19, 00:02   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere morgenfugler ansatt i Kaffestuggu?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg er en av dem som har ansvaret for å åpne stuggu, og for å være litt brutalt ærlige med dere nå så er det ikke alltid like gøy å gjøre det, for er man bittelitt treig med å gjøre det så er det garantert at det er minst en som sniper om for sen åpning. Jeg har opplevd å få sniping selv om stuggu ble åpnet før klokken åtte en hverdag.

Jeg vet de aller fleste er takknemlige for at vi gjør det, men det hadde vært greit om vi fikk bittelitt slækk for at det er travle morgener i ukedagene og at det av og til er fint å få sove bittelitt lenger i helgene. Vi kunne selvsagt lagt inn mange innlegg i strekk og satt til å bli publisert på et gitt tidspunkt, men det er ganske mye klikk for hvert innlegg og det er rett og slett ikke alltid at jeg orker å sette meg ned en kveld og legge opp til mange innlegg.

Vi har en diskusjon nå i moderatorgjengen hvordan vi skal løse det, men frem til da er det greit om hver og en går litt i seg selv og tenker over hvordan man responderer på åpning og hvilke forventninger dere har.

Adrienne, bittelitt småsur moderator akkurat nå

Jeg skjønner godt at det ikke er morsomt å få tyn for en jobb man gjør frivillig. Men her er vel poenget først og fremst at folk prøver å være konstruktive: hvordan kan man få et bedre tilbud, uten å stille høyere krav til moderatorene. Og et opplagt svar på det er selvsagt at åpning ikke skal måtte være avhengig av moddene, for eksempel ved å flytte skravletrådene til skravleforumet.

Jeg vet jo ikke hva dere får av tilbakemeldinger til vanlig, men jeg syns ikke innholdet i denne diskusjonen fortjener småsurhet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat