Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-24, 10:15   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.194
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #17

*Lurevåren".

Jeg er latterlig fornøyd med meg selv som HELT SELV har revet et halvt kjøkken og bygd vegg og satt inn dør og alt mulig, med alt det innebærer av løfting og sjauing og powertools, og dermed fått nytt soverom på hytta.

Skikkelig, skikkelig mestring! Og ikke minst glede over at jeg har trent mye styrke det siste året, for det å buksere ned overskap, med å støtte det på ene skuldra mens man skrur ut skruene fra veggen med den andre armen, er virkelig ikke noe for fiskepuddinger!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat