Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 01:25   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Darren Aronofskys "mother!"

Ja, han sugde jo alt til deg og ga lite. Selvsentrert så det holdt

Jeg fikk heldigvis snakket litt hull i hodet på mannen da jeg kom hjem - selv om jeg ikke sa noe om filmen (han har ikke sett den ennå). Dette er jo kjent territorie for Aronfsky. Han har mange lag, på samme måte som vi ser i andre av hans filmer. Det indre og ytre i historien. Meta.

Jeg synes han er mer tilbake i sær-sær konseptene hans med mother!, og det er på godt og vondt. Godt i den forstand at det for min del viser hvor sterk han er som filmskaper, og hvor tro han er mot sin historiefortelling. Vondt fordi det gjør filmene hans mindre tilgjengelige. Det er en smal film, og ikke like "bred" som Black Swan og Noah (selv om de definitivt har hans særpreg også).

Jeg synes det er kult bilde dette huset som er et univers i seg selv. Levende. Jeg skjønte kjapt at den stenen var et slags hjerte. Herregud,
det er jo millioner av ting å analysere... Jesus-skikkelsen Javiers rolle er mot slutten, og nesten litt Adam og Eva i paradis før Ed og Michelle dukker opp. Nei,
nå må jeg tenke her...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat