Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-18, 11:23   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg å takle tur til kummerlig hytte

Er der ikke noen form for sengetøy? Dersom dere kan kjøre helt frem hadde jeg tatt med dyner. det er behageligere en sovepose synes jeg.

Om det er dårlig kjøkken kan det være greit å lage klar maten (gjerne en enkel gryterett) og fryse den. Så bare varmer du den og koker ris eller poteter.

Stearinlys og lommelykter. Om det er et sted der dere skal være flere ganger og de ikke har parafinlampe, så kanskje investere i det. Mye bedre lys enn stearinlys.

Ikke noen nett betyr at dere får god tid med hverandre. Ta med spill og bøker, sudoku? Kryssord? Strikketøy?

Vi er en uke sånn hver sommer og elsker det, så jeg er kanskje ikke rett person å spørre. I år hadde lillesøster en streng treningsplan, så vi løp annenhver dag. Det går helt fint an å varme opp vann og vaske seg etterpå. Jeg vasker kropp og hår annenhver dag på hytten med oppvarmet vann. Det er behageligst å gjøre det ute, men også mulig å stå over et vaskevannsfat på kjøkkenet.

Og så ville jeg investert i tursko. Det er alltid greit å ha.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat