Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-18, 15:24   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.976
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gøyal restaurant i Oslo?

Gøyal var et vanskelig ord å skjønne i denne sammenheng. Jeg er enig med Snippa i at Fjord og Olympen er gode alternativer for "norsk mat". Fjord er en av mine absolutte favoritter i Oslo når man ser sammenhengen mellom mat og pris, men det forutsetter jo at man vil spise fisk og sjømat.

Ellers tenker jeg at Hitchhiker i mathallen kan gå inn under definisjonen "gøy". De har i hvert fall mye forskjellig på menyen også en del norsk, men som regel med en "vri". Helt hvordan de løser så store grupper som 12 personer husker jeg ikke, men jeg har vært der med gruppe en gang før, og da gikk det helt fint (men da var det sjefen som skulle betale, så han hadde bare bestilt "full pakke").

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat