Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-11, 22:42   #414
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

På min arbeidsplass legger vi samtlige fem planleggingsdager til elevenes skoleferie i juni og august. Det trodde jeg var helt vanlig.

Slik er det ikke her. Til nå har vi hatt 1 planleggingsdag for 1.klassejenta og 2x2 for barnehagegutten. Det er en hel feireuke det, fra august til september. Den uka gjør da at vi må jobbe i høst og vinterferie, ellers bruker vi opp de fire ukene vi trenger i juli, da SFO er stengt. Vi kan jo selvfølgelig dele oss i ferien da, for å få alt til å gå opp, men hvor hyggelig er det da, for Familien AS?

Igjen, jeg skjønner behovet for planlegging, kursing, etc, men jeg skulle virkelig ønske at det var organisert anderledes, fordi det får mange konsekvenser for familier og arbeidsplasser.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat